Plik .swi |
Nazwa samouczka |
Cel |
Witaj_Świecie_Hello_World.swi |
Witaj_Świecie albo Hello_World |
Pokazuje użycie polecenia trace i Panelu Debug |
kontrola_przepływu.swi |
Zmienne i sterowanie przepływem |
Demonstruje użycie zmiennych i instrukcji if i while |
Przycisk_przykład.swi |
Przykład przycisku |
Demonstruje zdarzenie Przycisku on(release) - na puszczenie przycisku myszy |
Przycisk1.swi |
Przycisk z efektem najazdu myszy, tzw. rollOver |
Demonstruje zdarzenia on(rollOver), on(rollOut) Zdarzenia Przycisku.
Demonstruje właściwości _xscale i _yscale |
Kalkulator.swi |
Kalkulator |
Przedstawia Obiekty Tekstowe w trybie Wprowadzanym i Dynamicznym. Wprowadza do Obiektu Math |
Właściwości.swi |
Właściwości Obiektu |
Przedstawia właściwości obiektu:
_X, _Y, _xscale, _yscale, _width, _height, _alpha, _rotation, _name i _visible |
Przeciąganie.swi |
Przeciąganie myszą |
Przedstawia metody startDragUnlocked(), startDragLocked() i stopDrag(). Wprowadza do zdarzeń onSelfEvent( press-wciśnięcie ) i onSelfEvent( release-puszczenie ) by rozpocząć i zakończyć ciągnięcie |
zrzucenie_obiektu.swi |
Ciągnięcie i upuszczenie obiektu |
Rozpoznanie upuszczenie obiektu w danym miejscu |
Kolizja.swi |
Detekcja kolizji |
Przedstawia metody isNearTarget() i isNearThis() |
Gra.swi |
Proste granie |
Przedstawia tworzenie funkcji użytkownika, użycie obsługi zdarzeń onSelfEvent (load) by zainicjować zmienne i użyć funkcji obsługi zdarzeń onSelfEvent (enterFrame) by animować obiekty |
Gra1.swi |
Właściwości fizyczne |
Pokazuje różne funkcje w grach, które mogą być prostsze przy użyciu Fizycznych Właściwości. |
film_sterowanie.swi |
Sterowanie odtwarzaniem filmu |
Demonstruje, jak sterować odtwarzaniem na osi czasu , w Klipach, i jak klipy mogą sterować odtwarzaniem osi czasu głównego filmu, używając różnych wariantów akcji gotoAndPlay(). |
Witajcie.swi |
Wprowadzany i Dynamiczny Tekst |
Demonstruje, jak użytkownicy mogą dodać tekst do filmu, tak by mógł być użyty w późniejszym czasie w tym samym filmie. Przedstawia metody do wprowadzania tekstu w formularzach, korzystając z obiektów tekstu ustawionych w tryb Wprowadzany i zachowywanie tej informacji, jako zmienna, która może być wykorzystana w dynamicznej zawartości. |
Maks_tablica_maxarray.swi |
Tablice i liczby pseudolosowe |
Demonstruje, jak użyć tablice by wyświetlić losowy komunikat. Przedstawia metody Tablic i Math.randomInt() |
Komunikat_tekstowy.swi |
Transfer danych - teksty |
Demonstruje , jak dane mogą być przekazywane do i z .htm,.asp, .php lub plików tekstowych, które znajdują się na serwerze.
Przedstawia metody loadVariables() i pokazuje, jak możesz załadować zewnętrzny plik tekestowy .txt do twojego filmu w czasie jego wykonywania. |